5.0
gebaseerd op 27 reviews

Heerlijk rustgevend en goede uitleg! Was de eerste keer maar werd echt op mijn gemak gesteld. Echt n aanrader! Ik heb ook weer n nieuwe afspraak gemaakt.

Monique - 7 maanden geleden
Marian - 7 maanden geleden

Ontspannen sfeer, vriendelijk en prettige massage

J - 8 maanden geleden

Werd heel liefdevol en voorzichtig (ivm met mijn blessures) door Nienke behandeld.

Erna - 9 maanden geleden
Karen - 9 maanden geleden

Heerlijke massage. Ik heb echt kunnen ontspannen! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Judith - 12 maanden geleden

Heerlijke ontspanningsmassage gehad van Nienke. Een hele professionele en klantvriendelijke praktijk waar met je meegedacht wordt. Echt een aanrader👍🏻

Frieda - ongeveer een jaar geleden

Precies goed, fijne dame

Annemarie - ongeveer een jaar geleden
esther - ongeveer een jaar geleden

Mooie gezellige ruimte, persoonlijke aandacht, goede massage.

Saskia - ongeveer een jaar geleden